Jobbeskrivelse
Vi søger en faglig kompetent medarbejder, der brænder for fast ejendom samt et tæt, konstruktivt og fortroligt samarbejde med såvel vores kunder som dine kommende kolleger.
Du får et selvstændigt medansvar for vores udlejnings-, vurderings- og salgsopgaver samt den løbende servicering af egne og potentielle kunder.
Hos os får du en høj grad af frihed til at arbejde selvstændigt og skabe gode løsninger og resultater for vores virksomhed og kunder ved at optimere kundernes kontor-, industri-, lager- og logistik- og butiksejendomme eller større ejendomsporteføljer i hele Danmark.
Vi har også en forventning om, at du selv er i stand til at skaffe nye opgaver til teamet samt opbygge og arbejde med din egen kunde- og opgaveportefølje med udgangspunkt i godt købmandskab og stor faglig indsigt i erhvervsejendomsmarkedet.
Hos Gottlieb+Partners giver vi dig en unik mulighed for at blive en del af vores ambitiøse vækstrejse, hvor vi investerer mange ressourcer i at drive og videreudvikle virksomheden, så vi også i fremtiden er én af de toneangivende, strategiske rådgivere og samarbejdspartnere inden for erhvervsejendomme.
Og hos os får du også frie rammer til at udvikle dig personligt og optimere din egen indtjening under ansvar. Du får ligeledes vores supportteam stillet til din rådighed, som kan hjælpe dig med de daglige administrative opgaver, så du kan fokusere på at skabe en tilfredsstillende indtjening til både virksomheden og dig selv – vi leverer de perfekte rammer for dig.
Gottlieb+Partners som arbejdsplads
Du vil arbejde ud fra vores kontor i Hørsholm, hvor du får en hverdag i en agil organisation, hvor du arbejder selvstændigt og samtidig indgår i et team med et stærkt kollegialt sammenhold, et stort netværk, bred faglighed, masser af loyale kunder og spændende opgaver, der skaber resultater, som sikrer Gottlieb+Partners en fortsat positiv udvikling til glæde for dig og dine kolleger.
Du kommer til at arbejde i en virksomhed med et stærkt og troværdigt brand, der har en unik tilgang til erhvervsejendomsmarkedet, hvor f.eks. en succesfuld udlejning senere kan føre til, at du enten skal vurdere eller forestå salget af den enkelte ejendom.
Du vil også opleve en organisation med en ledelse og kolleger, der har et utrolig højt ambitionsniveau og hvor arbejdsdagen i vid udstrækning er præget af et uhøjtideligt arbejdsmiljø, stor frihed og fleksibilitet for den enkelte medarbejder.
Kvalifikationer
Det er en klar fordel, hvis du har dokumenteret erfaring fra eller kendskab til erhvervsejendomsmarkedet enten som erhvervsejendomsmægler, asset manager, ejendomsadministrator, udlejningsansvarlig for en større ejendomsportefølje eller finansiel rådgiver e.l., så du er i stand til at arbejde selvstændigt efter en kort indkøringsperiode.
Vi forventer, at du ser muligheder og ikke begrænsninger og at du har en proaktiv tilgang til opgaveløsning uanset opgavens størrelse og karakter og at du samtidig er loyal overfor vores kunder og gør dit bedste for at skabe værdi for den enkelte kunde.
Dine Kompetencer
- Har et stort, relevant netværk og er vant til at agere som kundens foretrukne sparringspartner
- Erfaring med såvel institutionelle som private ejendomsbesiddere samt virksomhedskunder
- Arbejder analytisk og evner at være igangsætter i forhold til selv at skaffe og løse nye opgaver
- Dansk og engelsk på forhandlingsniveau i skrift og tale
- Du har en for stillingen relevant uddannelse eller baggrund
Dig som person
- Du er udadvendt og hele tiden opsøgende i forhold til dels at skaffe nye sager til Gottlieb+Partners og dels få dem lukket
- Du ser muligheder fremfor begrænsninger
- Arbejder selvstændigt og eksekverer med stor gennemslagskraft
- Kundefokuseret med stærke relationskompetencer
- Stort overblik, målrettet, resultatskabende og vedholdende
- Besidder empatiske og sociale kompetencer
- Har lyst til og evner at påvirke, tage ansvar og skabe resultater og er ambitiøs på virksomhedens vegne
- Tænker og agerer visionært og innovativt for at skabe succes for vores kunder og for Gottlieb+Partners
- Du har flair for godt købmandskab
Hvem er Gottlieb+Partners?
Vi er et team af erfarne og professionelle ejendomsspecialister- og analytikere, som har stor faglig indsigt og markedskendskab inden for erhvervsejendomsmarkedet.
Vi yder værdibaseret og personlig rådgivning samt skræddersyede, realistiske og værdifulde løsninger i form af værdioptimering i relation til såvel udlejning og salg af erhvervsejendomme samt i forbindelse med rådgivning af købere og lejere af erhvervsejendomme.
Vi arbejder med mange forskellige kunder og opgaver
Vi rådgiver alle typer af institutionelle- og private investorer og virksomheder, ligesom vi også rådgiver i forbindelse med leje eller udlejning af erhvervslejemål, uanset om der er tale om industri-, kontor-, lager- og logistik- eller hotelejendomme og detail- og restaurationslejemål samt udviklingsprojekter.
Vi løser derfor mange forskellige opgaver, der skaber værdi for vores kunder med udgangspunkt i et tæt, tillidsfuldt og fortroligt samarbejde og en faglig, konstruktiv dialog.
- Køb af erhvervsejendomme
- Salg af erhvervsejendomme
- Udlejning af erhvervslejemål
- Lejekontraktforhandling ifm. erhvervslejemål
- Vurdering af erhvervsejendomme
- Sale & Lease Back af erhvervsejendomme
- Strategisk værdioptimering af både erhvervs- og investeringsejendomme
Yderligere oplysninger
Der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt.
Vi tilbyder alle vores medarbejdere pensions-, sundheds- og frokostordning efter nærmere aftale.
Lønnen vil være en kombination af en fast løn samt en attraktiv provisionsordning baseret på din egen omsætning efter nærmere aftale.
Kontaktoplysninger
Vi holder løbende samtaler med egnede kandidater, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt til administrerende direktør Peter Goth Engel på pge@gottliebpartners.dk.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte administrerende direktør Peter Goth Engel på pge@gottliebpartners.dk eller telefon 4032 6690.
Alle henvendelser behandles fortroligt.